Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

SSTS Östra's officiella utställning i Eskilstuna.

Av Malou - 9 februari 2010 18:55


Den 30 januari var jag och Sussie på SSTS Östra's officiella utställning, som i år gick av stapeln i Eskilstuna. Vi hade med oss mina hundar Malley (H* Christmas Day), Tippa (H* Xantippa) och vår gemensamma lilla tik Tuva (H* Ya-Ya-Men-San). I Eskilstuna anslöt Tuva's syster Fiffi (H* Yalla-Yalla) med matte Ammis och hussarna L-O och Albin.


Malley blev 2-Bästa Hane och Tippa R-Bästa Tik, småflickorna Tuva och Fiffi blev 2:a resp 3:a med HP (av 9 valpar) i valpklass 6-9 mån.


Tyvärr blev det krångel med kameran så vi fick inte till några bilder men hoppas att det ska komma in någon bild från de andra som var där.

I väntan på bilder från utställningen så lägger jag ut en bild på Tuva taget i dagarna  

  

Hundmando Ya-Ya-Men-San *Tuva*


 
 
Sussie

Sussie

17 februari 2010 09:30

Tack för en mysig dag :)
Kraaamis!

http://www.kenneltwix.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malou - 6 maj 2011 09:11


Den här underbara tikvalpen söker matte/husse. Mer info om henne kan du hitta på www.virvlans.se eller så ringer Du Yvonne Söder på tel. 0731-804159.     ...

Av Malou - 3 februari 2011 09:27

         Säsongens första utställning har gått av stapeln! Yippie, nu är vi på gång =) Moa Persson domare, hård men rättvis.  Lill-Inger blev placerad som fyra i sin klass, det är jag jättenöjd med. Det verkar som om hon tycker det är kul och ...

Av Malou - 31 december 2010 14:45


 

Av Malou - 22 november 2010 13:05

Vi har varit i Eskilstuna på utställning, Inger och jag. Vi blev BIM! Vilken liten stjärna hon är, hon står och går som om hon aldrig hade gjort nåt annat. Vi hade verkligen Kul. Nu längtar vi till SSTS-specialen i januari ;) Så se upp! Nu är vi på...

Ovido - Quiz & Flashcards